Zij gingen je voor
Meer dan 100.000 gebruikers uit 75+ landen vertrouwen op ITSM-oplossingen met HaloITSM voor efficiënt IT-beheer. HaloITSM biedt krachtige tools om processen te optimaliseren en organisaties wereldwijd te ondersteunen.
Ontdek hoe krachtige Artificial Intelligence jouw onderneming kan ondersteunen
Haal het onderste uit de kan met ITSM-oplossingen met HaloITSM voor efficiënt IT-beheer, ondersteund door Artificial Intelligence (AI). Ervaar zelf hoe uw servicedesk gebruiksvriendelijker, efficiënter én productiever wordt, zonder extra kosten te maken.
Informatie, overzicht en controle – alles op één plek met ITSM-oplossingen van HaloITSM voor efficiënt IT-beheer
Met behulp van HaloITSM optimaliseren we uw werkwijze met behulp van flexibele en op maat gemaakte workflows. In combinatie met innovatieve, AI-gedreven functionaliteiten zorgt onze oplossing voor een hoge mate van tevredenheid – zowel bij eindgebruikers als medewerkers.
HaloITSM is een alles-in-1 oplossing die niet alleen helpt bij het standaardiseren van processen, maar ook inzicht biedt door middel van data-analyses en dashboards. Hierdoor kan zeer specifiek worden aangestuurd en afgestemd op uw doelen en behoeftes. Voor nu – en later.
HaloITSM voor efficiënt IT-beheer
INCIDENT MANAGEMENT
HaloITSM voor efficiënt IT-beheer: HaloITSM biedt krachtige, ITIL-gebaseerde processen waarmee u eenvoudig incidenten beheert en uw SLA-afspraken altijd naleeft. Deze ITSM-oplossing maakt het mogelijk workflows te automatiseren en communicatie tussen stakeholders te centraliseren, wat resulteert in ongeëvenaarde efficiëntie, transparantie en effectiviteit in uw IT-servicebeheer.
Met de geavanceerde AI-functionaliteiten van HaloITSM kunt u incidenten en verzoeken automatisch prioriteren, categoriseren en samenvatten. Dit bevordert consistentie, biedt verbeterd inzicht en verhoogt de productiviteit van uw serviceafdeling aanzienlijk. HaloITSM is dé keuze voor organisaties die streven naar efficiënt IT-beheer.
“Ik kan dit product enorm aanbevelen – het werkt zelfs zo goed dat ik het in 2 verschillende organisaties heb geïmplementeerd.”
Mark Render – Hoofd digitale systemen ARCH GROUP
Geef eindgebruikers optimale self-service met HaloITSM voor efficiënt IT-beheer
SERVICECATALOGUS
Laat eindgebruikers moeiteloos de juiste diensten vinden en aanvragen via de intuïtieve portal van HaloITSM. Verwerk aanvragen automatisch, foutloos en efficiënt, zonder handmatige tussenkomst.
Verbeter de gebruikerservaring verder met Emotion AI en de geïntegreerde Virtual Agent. Deze slimme technologieën verkorten de verwerkingstijd en verhogen direct de gebruikerstevredenheid. HaloITSM zorgt ervoor dat uw IT-servicemanagement altijd één stap voor ligt.
"De flexibiliteit van HaloITSM maakte het mogelijk om onze bestaande applicatie moeiteloos te vervangen met volledig behoud van service aan onze gebruikers. Dankzij de geleverde trainingsmaterialen konden we op korte termijn alle betrokken medewerkers trainen, om vervolgens verbeterpunten te ontdekken en ontwikkelen.”
Andrew Hopkins – Teammanager applicatieteam, Cardiff, Caerdydd
Change management voor uw organisatie
VERANDERINGEN BEHEREN
HaloITSM biedt eersteklas mogelijkheden voor change management, waarmee u eenvoudig veranderingen binnen uw hele organisatie kunt volgen, plannen en doorvoeren. Met HaloITSM voor efficiënt IT-beheer kunt u processen moeiteloos standaardiseren en deadlines zonder gedoe halen. Verbeter de efficiëntie en zorg dat uw organisatie klaar is voor elke transitie met de krachtige ITSM-oplossingen van HaloITSM.
“Dankzij HaloITSM is de doorlooptijd van een gemiddeld telefoongesprek teruggebracht van 5 minuten naar grofweg 30 seconden! We loggen nu rond de 11.000 tickets per maand zonder moeite.”
Dan Hill – IT Helpdesk Team Leader bij SPORTS DIRECT
Efficiënt beheer van IT-assets
ASSET MANAGEMENT
Met de geïntegreerde CMDB van HaloITSM kunt u eenvoudig uw apparatuur en configuratie-items (CI’s) beheren en monitoren. Breng onderlinge afhankelijkheden in kaart en koppel incidenten en problemen direct aan relevante CI’s. Dit stelt uw team in staat om systematische fouten vroegtijdig te identificeren en op te lossen, nog voordat een groot incident plaatsvindt.
“Dankzij HaloITSM kunnen we onze IT-services volledig vormgeven, verbeteren en innoveren om de gebruikerservaring te verbeteren en de gebruiker controle te geven. ”
Danielle Deeprose – Service Desk Team Leader OPTIVO
Verbind HaloITSM met je favoriete apps
INTEGRATIES
Creëer één centraal aanspreekpunt door al je bestaande IT-systemen eenvoudig te koppelen met krachtige HaloITSM-integraties.
Cutting-edge tools
that drive performance
If your technology is draining resources rather than optimizing them, we can get you back on track. A professionally managed services provider can give you the decisive edge to:
Technical Implementation
We offer affordable IT solutions that help you reduce costs and improve your bottom line.
IT Helpdesk Support
We offer affordable IT solutions that help you reduce costs and improve your bottom line.
Managed IT Services
We offer affordable IT solutions that help you reduce costs and improve your bottom line.
IT Consulting
We offer affordable IT solutions that help you reduce costs and improve your bottom line.
Network Support
We offer affordable IT solutions that help you reduce costs and improve your bottom line.
Field Tech Support
We offer affordable IT solutions that help you reduce costs and improve your bottom line.
McLaren
Ontdek het snelste alles-in-één platform dat de manier waarop je IT-diensten levert transformeert.
Het serviceplatform dat het McLaren Formule 1™-team aandrijft
McLaren
Ontdek het snelste alles-in-één platform dat de manier waarop je IT-diensten levert transformeert.