Evenementen van
Dekkers IT Solutions
Bekijk aankomende en eerdere evenementen van Dekkers IT Solutions.
Aankomende evenementen
- 10:30 - 11:30
- online
Ben je op zoek naar een service management-oplossing die krachtig, betaalbaar en direct inzetbaar is? Tijdens dit exclusieve webinar laten we zien hoe HaloITSM jouw servicebeheer eenvoudig kan transformeren.
- 09:00 - 17:00
- Zoho Office Utrecht
IT-professionals en ServiceDesk Plus-gebruikers, dit is uw kans om uw ITSM-vaardigheden naar een hoger niveau te tillen! Neem deel aan onze intensieve workshop en leer hoe u ServiceDesk Plus optimaal kunt inzetten om uw IT-diensten te transformeren.
- 15:30 - 16:30
- Webinar
In het snel evoluerende IT-landschap van vandaag zijn incidenten onvermijdelijk. Het hebben van een solide incident management systeem (IM) is van cruciaal belang om de normale bedrijfsvoering snel te herstellen en tegelijkertijd de gevolgen voor de klanten te minimaliseren.
Eerdere evenementen
Webinar: Modern incident management
In het snel evoluerende IT-landschap van vandaag zijn incidenten onvermijdelijk. Het hebben van een solide incident management systeem (IM) is van cruciaal belang om de normale bedrijfsvoering snel te herstellen en tegelijkertijd de gevolgen voor de klanten te minimaliseren.
1 dag ServiceDesk Plus Workshop
Onze ServiceDesk Plus
Workshop helpt u het maximale uit ServiceDesk Plus te halen, met diepgaande trainingssessies over alle belangrijke ITSM-praktijken.
1 dag Endpoint Central workshop
Oproep aan alle IT-beheerders en beveiligingsprofessionals! Maak je klaar om aan een buitengewone reis te beginnen in ons Endpoint Central-bootcamp. Verbeter uw beveiligingshouding, overwin overtollige uitdagingen en leer het volledige potentieel van Endpoint Central te benutten.
ServiceDesk Plus: Maatwerk voor Efficiëntie!
Aangezien elke organisatie unieke behoeften heeft, staan ze voor specifieke support-uitdagingen. Ontdek tijdens onze webinar hoe ManageEngine ServiceDesk Plus oplossingen biedt voor deze veelvoorkomende uitdagingen en hoe u deze binnen uw organisatie kunt implementeren.
ITSM Dag Nederland - 2023
Bedrijven gebruiken tegenwoordig nieuwe technologieën en werkwijzen om een veilige en productieve hybride werkplek te bouwen en te beheren. Maar zonder robuuste ITSM-werkwijzen en het juiste servicemanagement-platform kan het beheren van een digitale werkplek, het leveren van belangrijke IT diensten en het ondersteunen van technische initiatieven een heel gedoe zijn.
Endpoint Resilience Day - 2023
De manier waarop we leven, werken en samenwerken is de afgelopen 24 maanden fundamenteel veranderd door digitale transformatie. Terwijl de effecten ervan invloed blijven hebben op alles wat we doen, is hybride werk een belangrijk resultaat van de wereldwijde veranderingen in IT. Hybride werk en de digitale beroepsbevolking dienen als voorlopers voor de moderne economie. Maar de overgang is verre van vlekkeloos verlopen. Cyberaanvallen blijven bedrijfsactiviteiten stilleggen en het vertrouwen van klanten verstoren.
Maak IT makkelijk
In deze webinar willen we u laten zien hoe ManageEngine ServiceDesk Plus een oplossing kan zijn voor de meest voorkomende support uitdagingen en hoe u dit zelf in uw organisatie kan inzetten.
Voor elk van de kerngebieden zullen we bespreken wat de meest voorkomende uitdagingen zijn, en welke functies u kunt gebruiken om deze uitdagingen aan te pakken.